העצמה אישית גם בתוך מסגרת זוגית

מרכז LeadUp מתמחה בהענקת שירותי אימון והדרכה לנשים ולזוגות, זאת בצורת העצמה אישית, ייעוץ זוגי, סדנאות והרצאות ואימונים אישיים. המרכז עומד לשירותכם בכל וישמח לסייע גם לכם למצוא את הדרך לחיים מאושרים הרבה יותר. המרכז משלב ידע מקצועי לצד ניסיון רב בתחומים רבים, לרבות פסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני, אימון, ריפוי הוליסטי, גישור, NLP ומיינדפולנס.

אנשים רבים נוטים להאמין כי מהרגע בו התחילו בזוגיות, כמעט ואין מקום לאני העצמי שלהם. אך האמת היא, כי על מנת שמערכת היחסים הזוגית תוכל לעבוד בצורה המוצלחת ביותר, שני הצדדים צריכים למצוא את המקום בו יוכלו להביע את עצמם בצורה הכנה והפתוחה ביותר וללמוד ליהנות מהקשר הזוגי תוך כדי קבלת מענה לצרכים האינדיבידואליים שלהם.

בשעה שנצליח לקיים זוגיות בריאה, נוכל לראות כי השפעותיה החיוביות הן רבות ונוגעות בכל תחומי החיים. מערכת היחסים הזוגית תוכל לסייע לכם לקום בבוקר עם חיוך על הפנים ולהתמודד עם משברים בחיים בצורה בריאה ויעילה בעת הצורך. תהליך של העצמה אישית יוכל להיות זה אשר יסייע לכם למצוא את הדרך לממש את עצמכם ולהגיע להישגים עליהם אתם חולמים במשך זמן כה רב. העצמה אישית הינה למעשה המסע למימוש ולהשגת תחושת הסיפוק מהחיים שלנו, על כן רלוונטית בעבור כל אדם באשר הוא, במיוחד בשעה שמדובר על הימצאות בתוך מערכת יחסים זוגית מאתגרת.

העצמה אישית גם בתוך מסגרת זוגית

לא מוותרים על האושר

אין שום סיבה להתפשר על כל הטוב שיש לעולם הזה להציע או להגביל את עצמכם בהישגים אליהם תוכלו להגיע. מרכז LeadUp אשר מובל על ידי ד”ר פנינה ארד מעניק לכם את האפשרות לקבל את הליווי האישי, זוגי או קבוצתי בו אתם מעוניינים, אשר יעזור לכם להפוך למודעים יותר לעצמכם, כמו גם יסייע לכם לאזור את האומץ לבצע החלטות משמעותיות ולהתגבר על חסמים ועכבות שמונעים מכם להגיע להישגים מרשימים ומתגמלים, הן ברמה האישית והן ברמת הזוגיות.

הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון עם ד"ר פנינה ארד

קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל